Tu i Teraz

,,Boże, Ci wszyscy, którzy tu bywają, czego nam życzą, niechaj sami mają”. Praw Wszelkich Zastrzeżono: UCC 1 - 308; 3 - 402; Bez uprzedzeń/bez regresu; kopia i autoryzacja nigdy na wynajem; copyright/copyclaim. :ⰽⱃⰸⰻⱄⰸⱅⱁⱇ ~ ⱂⰹⱁⱅⱃ )}][{( ⰂⰂⰀCⰎⰀⰂⰂ - Ⱇⰰⰱⰹcⱈ ©®™

Jam•est mężczyzna tchnienie żywej duszy~wolna istota z płynącą w żyłach krwią niżej podpisana jako Naturalny Żywy Wolny Człowiek

:bzk~:qmi~godik《 :jam~wielmożny~sui'juris•dominium•eminent《:
:bzk~:qmi~godik《 :jam~wielmożny~sui'juris•dominium•eminent《:
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌

 Jam•est mężczyzna tchnienie żywej duszy~wolna istota z płynącą w żyłach krwią niżej podpisana jako Naturalny Żywy Wolny Człowiek/Żywy mężczyzna: .................. rodu po mieczu oraz rodu .................. od macierzy. 

W prawdzie~żywie~strzegę swoje wszelkie prawa pierworództwa tchnione żywym życiem z płynącą w żyłach krwią od zrodzenia w ciało zrodzone~duszewne mnie mężczyzny~wolnej żywej istoty ludzkiej z danego  prawa korzystam:

- Zastrzegam wszelkie prawa 

- Odmawiam udzielania jakichkolwiek dodatkowych informacji dla stron które uzurpują sobie autorytarnie pod kolorem biura i kolorem PRAWA zwierzchność i jurysdykcję/autoryzację, której nigdy nie uzyskały w rzetelny i realny sposób przed notariatem, aby przetwarzać niezgodnie z prawdą, czyli dokonując rebrandingu bez mojej zgody moich wszystkich dóbr ziemskich których jestem jedynym i wyłącznym właścicielem od zrodzenia (w ramach nawiązaniu art. 4 Konstytucji) 

- odpowiedzi na pytania  okrężnej logiki. 

 Czy przewodniczący składu, przewodniczący wydziału i prezes sądu (DYREKTOR PORTU) na podstawie Talmudycznego Prawa chcą mi imputować jakieś czyny, to nie tylko nosi znamiona szalbierstwa ale uzurpacji, że się muszę stowarzyszać z innymi OSOBAMI/że muszę być w wielu OSOBACH. Jestem w jednej in propria persona pierwszy i ostatni Onus Probandi do wszystkich działań i dóbr ziemskich prawomocnie nihil dicit/nunc pro tunc/praeterea preterea poza i nie tylko, od zrodzenia, a nie poczęcia legalnej prawnej fikcji, do której widać dobitnie sąd się odnosi i jej przewodniczący składu, przewodniczący wydziału jakże prezes. Nie ma czegos takiego od poczecia rejestru abyście mogli domniemywać coś cokolwiek więcej jak stwierdziłem to co na wstępie i w pismach poprzednich. Żądam zwrócenia wszystkich zasobów i ustanawiam tego przewodniczącego wydziału i prezesa sądu jako administratora, gdzie wszystkie źródła w ciągu trzech dni mają być zwrócone do mnie, ponieważ nie możecie sobie rościć prawa do zygoty mojej mamusi jako kobiety a nie maski. 

Wnoszę o uzupełnienie braków merytorycznych i załączenie stosownego słownika do pojęć, polis OC i wszystkich wyjaśnień, żeby wszystkie wasze stwierdzenia i opinie można by było jasno wywnioskować, że wy macie jakąś zwierzchność w nawiązaniu do  artykułu 6 kodeksu cywilnego, który reguluje artykuł pierwszy (osoba fizyczna/osoba prawna) jest poczęta w kodeksie jako firma, a z drugiej strony, na firmę nie można nakładać czegokolwiek  przez drugą firmę iż musi być rzetelnie ustanowiony realny tryb funkcjonowania  przysięga równości, kodeks etyki, gwarancję i poręczenia. Proszę  uzupełnić poręczenie (surety) przed notariatem cokolwiek od tej chwili powiecie, przypominam wam,  że macie zachować milczenie, macie prawo do jednej porady prawnej, a cokolwiek powiecie może być użyte przeciw wam (kto nakłania inną Osobę na rozporządzenie niewłaściwie swoim mieniem, a imię i nazwisko jest chronione prawnie, będzie ponosił odpowiedzialność nie tylko za złamanie zaufania, ale za złamanie konstytucji i traktatów międzynarodowych. Bo to z człowieka wypływają wszelkie moce, a nie z jednostek organizacyjnych. 

 Oświadczam, że jako wolna istota ludzka Żywy Człowiek z płynącą w żyłach krwią :................. ~.................  z rodu .................. po mieczu z rodu ................. od macierzy, przybył do was nie tylko jako wasz zwierzchnik w ramach narodu art. 4 Konstytucji, lecz przybył do was wasz ekskluzywny Quo Warranto Writ of mandamus, aby uzyskać remedium i ulgę w procesie nie tylko administracyjnym, ale na wielu przestrzeniach w trybie prywatnym i cywilnym. 

 Czy jesteście gotowi podejmować jakąkolwiek rzetelną relacje i dać sprawozdanie pod krzywoprzysięstwem? Jeżeli "nie" to wasz sąd uzurpuje sobie nienależny respekt i reputację, której w zasadzie nigdy nie uwiarygodnił w nawiązaniu do wielu dekretów prezydenckich, a także dekretu Cichockiego i dekretu Potockiego.

 Jako wolna istota ludzka/mężczyzna żywy człowiek: ....................~.................. z rodu ................... po mieczu i rodu .................... od macierzy, nie zaginiona ani na morzu, ani na lądzie ani w powietrzu ogłaszam publicznie:

jestem zdrowy na ciele, umyśle i duszy, jestem obdarzony sumieniem, godnością, honorem, dumą i   odpowiedzialnością, 

wykazuje się kompetencją, mądrością w sprawiedliwości i zgodnie z moją wolą ogłaszam siebie Suwerenem sprawującym bezpośrednią władzę zwierzchnią na ziemiach mojego Rodu. Jestem spadkobiercą dziedzictwa kulturowego mojego Rodu, dobra moich przodków, do którego prawa sobie roszczę i pieczę nad dziedzictwem tym z honorem podejmuję.

A zatem w prawdzie niniejszym deklaruję, że: 

 Z racji zrodzenia na planecie Ziemia jestem istotą wolną żywym mężczyzną Istotą autonomiczną, która nie krzywdzi innych istot i nie pozwala krzywdzić siebie i innych.

Jako Wolna Istota jestem kompetentny a także komplementarny do zarządzania wszystkimi swoimi sprawami. 

Od mojego zrodzenia wszystkie inne podmioty utraciły domniemane uprawnienia do zarządzania moimi sprawami. 

Mój podpis oraz mój odcisk dużego palca prawej ręki oraz palca wskazującego stanowią podstawę mojej Samoidentyfikacji oraz moim Dowodem Tożsamości i prawem dziedziczenia dóbr moich przodków. Niniejszym umieszczam własny podpis potwierdzający wszystkie stwierdzenia w tej Deklaracji, z wyraźnym zastrzeżeniem wszystkich moich niezbywalnych praw otrzymanych od stworzenia. Żadne z niezbywalnych praw nie jest darem od żadnego RZĄDU oraz nie może być zamienione na benefit korporacyjny. 

 Zastrzegam prawa autorskie, ang. copyright, symbol: © do informacji-danych o mnie. Zastrzegam, że wykorzystanie moich prywatnych danych wymaga mojej zgody/autoryzacji jako właściciela i Suwerena oraz Generalnego beneficjum wykonawcy majątku mojego.

Złamanie jakichkolwiek warunków realizacja moich praw jako Wolnego Żywego Człowieka niniejsze pismo oraz wszelka inna korespondencja z tym związana będzie dowodem w sprawie zgłoszonej do instytucji sądowniczej III RP oraz do UE oraz ONZ Petycji o łamaniu praw podstawowych człowieka oraz nie honorowaniu wyroków TSUE i łamaniu praw UE oraz Deklaracji Praw Człowieka i Wszystkich istot żywych.

Każdego, kto dopuści się złamania moich praw oraz praw mojego Rodu oddaję do Najwyższego Sądu w celu rozstrzygnięcia przez Biuro Sprawiedliwości Najwyższej Karmicznej Prokuratury Planety Ziemia gdzie każdy ponosi OSOBISTĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ za swoje czyny lub bezczynność po  sprawiedliwości wymierzonej w dowolnej formie zgodnie z Prawem Uniwersalnym Siły Wyższej. 

Zastrzegam prawa autorskie do moich prywatnych danych jako wolna istota ludzka mężczyzna żywy człowiek. 

…………………………………………….. z Rodu ………………………… po mieczu ……………….…… od …………………….. macierzy Copyright ©

…………………….

( CET: godzina; minuta; sekunda; Miasto; dzień; miesiac; rok.
 w. m. n. p. m)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

» niechaj ci sie darzy«zdrawiam«

WEJRZYJ POLECANE RADOMOŚCI

wszystkie umowy były i są od samego początku ab initio nieważne ...

 Nemo·Me·Impune·Lacessit· „Albowiem nic możemy uczynić przeciw Prawdzie, albowiem dla Prawdy" ... ab initio do wszystkich wszelkich umó...

≈ Radomość ~