Tu i Teraz

,,Boże, Ci wszyscy, którzy tu bywają, czego nam życzą, niechaj sami mają”. Praw Wszelkich Zastrzeżono: UCC 1 - 308; 3 - 402; Bez uprzedzeń/bez regresu; kopia i autoryzacja nigdy na wynajem; copyright/copyclaim. :ⰽⱃⰸⰻⱄⰸⱅⱁⱇ ~ ⱂⰹⱁⱅⱃ )}][{( ⰂⰂⰀCⰎⰀⰂⰂ - Ⱇⰰⰱⰹcⱈ ©®™

Affidavit of Sovereignty = Obwieszczenie o Suwerenności (08 Marzec 2023 r)

 ~:jam•est•pravradca łona~syn ~:jam•est•praveda viasta~łona sole juri ESTATE DOMINIUM EMINENT Prawa•Naturalnego:

Affidavit of Sovereignty = Obwieszczenie o Suwerenności



Równość pod prawem jest najważniejsza i obowiązkowa dla wszystkich z mocy prawa.


Dowód: Inter Vivos, Nunc Pro Tunc autograf odcisk lini palca wskazującego imię odcisk lini palca kciuka w prawdzie z prawdą dla prawdy wedle Subrogacji. Jako Certyfikat Faktów jako Affidavit jest najwyższą Rex Lex Supra - brak podważalnej formy Dowód.


Jam jest natywna zyjąca czcigodna istota duszewna człek pośród ludu tytułowy Suweren, równy królom, - niniejszym Oświadczam, iż:


Jestem kompetentny do zarządzania wszystkimi swoimi sprawami.

Wszystkie inne podmioty brak są zdolne do zarządzania jakąkolwiek z moich spraw i niniejszym utraciły uprawnienie do zarządzania nimi.


Natywni plenipotenci Suwerenni nie-mogą być sądzeni w sądzie w zgodzie z odwieczną tradycją Naturalnego Prawa Zwyczajnego, do czasu krzywdy lub szkody wyrządzonej Nun Pro Tunc -  Suwerenów bądź ich własności lub/oraz pieczy.


Jestem wolny od przestępstwa i/lub zbrodni i dlatego brak jest podleganiu żadnej karze, żadnej jurysdykcji.


Brak prawa, bym był zmuszany do wykonywania jakichkolwiek działań w ramach domniemanej umowy, do której świadomie i dobrowolnie nie przystąpiłem.


Co więcej, brak akceptacji  odpowiedzialności związanej z przymuszoną i udawaną jakąkolwiek "korzyścią", ukrytą lub z brakiem ujawnienia w umowie, kontrakcie, bądź innej umowie handlowej.


Wszelkie ukryte lub brak jawne kontrakty i/lub umowy, które rzekomo tworzą zobowiązania do wykonania lub zaniechania dla osób w statusie podmiotu, mają brak dla mnie zastosowania i są nieważne.


Jeśli brałem udział w którejkolwiek z przypuszczalnych "korzyści" * związanych z tymi ukrytymi umowami, zrobiłem to pod przymusem, z braku pełnej wiedzy w Prawdzie z Prawdą dla Prawdy i logice i bez Przysięgi-równości oraz jakiejkolwiek innej praktycznej alternatywy.


Bez ważnej dobrowolnej oraz świadomej oferty i akceptacji, świadomie podjętej przez obie Żywe Nunc Pro Tunc strony, bez możliwości "spotkania żywych umysłów", a zatem brak ważnej umowy. Każda domniemana "umowa" jest zatem nieważna, ab initio i: ad infinitum.


Typowymi przykładami takich wymuszonych i udawanych "korzyści" * są:


1. Akt urodzenia


Fakt, iż świadectwo urodzenia zostało przyznane przez lokalny szpital lub agencję rządową, kiedy ja wszedłem w ten świat, brak ma znaczenia dla mojego statusu suwerenności.


Żaden status, wysoki lub niski, być nie-może przypisany innemu przez kartkę papieru bez pełnej wiedzy, świadomości oraz zgody odbiorcy.


Jest to tylko kartka papieru zawierająca jedynie informacje dotyczące "daty" i miejsca, tylko z pogłosek. Brak wskazanej faktycznej i prawnej jurysdykcji, niczego na własność własności, niczego na temat praw i niczego na temat statusu podmiotu.


Jedyne dokumenty, które mogą mieć jakiekolwiek znaczenie prawne, ponieważ dotyczą mojego statusu w społeczeństwie, to te które sygnowałem jako komplementarna natywna żyjąca istota, świadoma, z pełną jasnością i zrozumieniem, w zgodzie, istota wolna od błędów w interpretacji lub przymusu jakiegokolwiek rodzaju.


2. Wykorzystanie numeru identyfikacyjnego *SSN=PESEL od Narodowego Centralnego Banku i agencji rządowej


Liczbę tę, zwykle przypisaną do osób o statusie podmiotu, używam wyjątkowo, tylko jako narzędzie, tylko pod przymusem ze względu na wyjątkową niedogodność w funkcjonowaniu bez niej w dzisiejszym sztucznym systemie umarłych, gdzie jest wymuszana przez banki, pracodawców, kredytodawców i wiele innych agencji rządowych oraz korporacji.


Używam przypisanego numeru tylko do informacji, jeśli w ogóle.


3. Wykorzystanie pieniądza fiducjarnego IOU jako waluty fiat do spłacenia roszczeń


Jest to wymuszona i podstępna technologia oparta na przestępczym okradaniu z energii. Brak wolnej zgody, brak świadomego kontraktu, przymus.


4. Korzystanie z wymuszanego konta bankowego, z wymuszonym i wyłudzonym podpisem


Podpis jest tylko do uruchamiania narzędzia. Jest to wymuszona i podstępna technologia naruszająca moją goność i Prawa Naturalne.


5. Złożone zeznania podatkowe


Wszelkie zeznania podatkowe są wymuszone i podstępne. Zostały złożone z powodu strachu oraz terroru, takiego jak zastraszanie przez poborcę podatkowego i lokalne biura asesorów. Żadna umowa dwustronna nigdy nie została podpisana z pełnym ujawnieniem faktów i korzyści, dobrowolnie i w świadomości.



6. Korzystanie z prawa jazdy oraz uprawnień


Prawny cel licencji kierowcy ma charakter tylko komercyjny. Odkąd jam jest  ani to przewoźnikiem pasażerów ani frachtu na wynajem, brak ma praw, które wymagałyby ode mnie zezwolenia na podróż, stosowanie technologii czy wykonywanie czynności.


Tylko pod przymusem używam "licencję", aby uniknąć terroru, szykan oraz prześladowania.


7. Tablice rejestracyjne, numery, kody pocztowe...


Jest to wymuszone narzędzie, którego używam tylko po to, aby uniknąć ryzyka nękania oraz interrogacji przez najemników korporacji, z którą brak prawomocnego kontraktu nic zawarłem.


8. Deklaracja obywatelstwa


Dokumentów wszelakich, jakie kiedykolwiek podpisałem, w których odpowiedziałem "tak" na pytanie "Czy jesteś obywatel? Podaj narodowość” itp. - Brak wykorzystywania do złamania mojego statusu suwerena, też brak zobowiązania mnie to do podległości i do wykonywania w jakikolwiek sposób.


Jest tak, ponieważ bez pełnego pisemnego ujawnienia słownika do pojęć definicji oraz konsekwencji takiego rzekomego "obywatelstwa", zawartych w dokumencie z moim podpisem, swobodnie, bez wprowadzania w błąd lub przymusu, brak jest prawnie wiążącej umowy.


Odmawiam lojalności wobec jakiegokolwiek Terra-ziemskiego rządu, jestem neutralny dla wobec wszystkich wszem.


9. Licencja na małżeństwo


Brak świadomego i jasnego zrozumienia kontraktu. Małżeństwo jest kontraktem trójstronnym, między parą a urzędnikiem. Kontrakt ten jest oszustwem i manipulacją.


10. Zastosowanie semantyki


Ci, którzy podszywają się pod "rząd" z ang. government *govern = zarządzać *menthal = świadomością. Tylko dlatego, iż zmieniają definicje słów w prawach na ich rzekomą przewagę, nie oznacza, że musimy zaakceptować te definicje. Są to znaki graficzne, kody, fałszywe i sztuczne słowa/frazy - znaczenia.


Fakt, że definiują słowa "osoba", "obywatel", "gospodarstwo domowe", "adres", "poczta", "mieszkaniec", "pojazd samochodowy", "kierowca", "pasażer", "pracownik", "dochód" i "podatek", "zysk", "lichwa", "obowiązek", "jurysdykcja", "terytorium" i wiele innych, w sposób odmienny od powszechnego użycia, tak aby były związane z podmiotem lub statusem niewolnika, nic nie znaczy w prawdziwym życiu.


Jeśli kiedykolwiek podpisałem jakiś dokument lub wypowiedziałem jakiekolwiek słowa w rejestrze, używając słów określonych przez zwroty w księgach prawa, różniących się od zwykłego użycia, nie może być żadnego wpływu na moje Prywatne Swobody oraz Wolności, Derywaty Prerogatywy i Prawa autorskie, Status Suwerenny natywnego plenipotenta w naRODzie oraz Społeczeństwie, w związku z tym brak może powstać obowiązek wykonywania w jakikolwiek sposób, przez samo użycie takich słów.


Używanie takich domniemanych "korzyści" jest pod przymusem, tylko zastrzegam pełnię moich Praw od zygoty dla poczęcia i zrodzenia/urodzenia.


Nigdy nic się zrzekłem żadnych z moich nieodłącznych praw i wolności przez moje korzystanie z nich. Ponadto, moje użycie tak zwanych "korzyści" może być czasowe, dopóki pojawią się lepsze alternatywy, praktyczne i powszechnie uznawane.


JURISDICTION *Federalna Jurysdykcja.


Wyrażam brak zgody dla jakiegokolwiek naruszenia moich swobód, praw, wolności lub mienia przez federalny rząd lub jakiegokolwiek jego agenta i/lub z ich nadania i/lub polecenia ich franczyzobiorców i podwykonawców.


OF-POWER-OF-ATTORNEY = Odwołanie-Mocy-Podmiotu


Ponadto, niniejszym wycofuję, unieważniam ab initio wszystkie pełnomocnictwa, w rzeczywistości lub w inny sposób domniemane z mocy prawa lub w inny sposób podpisane przeze mnie lub kogokolwiek innego.


Wszelkie agencje, które próbowały pozbawić mnie mojego statusu suwerenności, niezawisłości lub własności i wszelkich Prerogatyw Derywat oraz praw autorskich informuję, iż zrzekam się, odrzucam i świadomie odmawiam akceptacji jakichkolwiek rzekomych "korzyści" związanych z licencjami, numerami lub certyfikatami pod jakimkolwiek numerami, szeregiem cyfr liczb itp.


Niniejszym cofam i odwołuję wszystkie pełnomocnictwa.


Potwierdzam, iż wszystkie powyższe są prawdziwe i poprawne w mojej teraźniejszej wiedzy i woli.

Potwierdzam, iż jestem pełnoletni w wieku zgodnym z prawem i jestem kompetentny do niniejszego oświadczenia.


Niniejszym umieszczam własny podpis na wszystkich stwierdzeniach w całym tym dokumencie, obwieszczenia z wyraźnym zastrzeżeniem wszystkich moich przyrodzonych praw.


<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>


Odcisk palca wskazującego imię oraz kciuk i autograf - kolor czerwony


Dan: ____


<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>


Sygnowane przez trzech niekaranych o dobrym imieniu dla godności rodowej świadków


Imię i godność rodowa ________


Autograf - kolor czerwony


Imię i godność rodowa ________


Autograf - kolor czerwony


Imię i godność rodowa ________


Autograf - kolor czerwony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

» niechaj ci sie darzy«zdrawiam«

WEJRZYJ POLECANE RADOMOŚCI

wszystkie umowy były i są od samego początku ab initio nieważne ...

 Nemo·Me·Impune·Lacessit· „Albowiem nic możemy uczynić przeciw Prawdzie, albowiem dla Prawdy" ... ab initio do wszystkich wszelkich umó...

≈ Radomość ~